Compania noastră a fost creată din dorința de a ajuta întreprinderile mici sau firmele nou înființate să facă primii pași în lumea marketingului digital.

Nu e așa că vă place să fiți în top?
Componentele principale ale oricărei campanii de SEO trebuie să fie: Cercetarea organică a cuvintelor cheie, optimizarea în pagina și crearea de Link-uri.
Știați că 78% dintre persoanele care caută un serviciu sau un produs caută mai întâi online iar 95% din toate clicurile organice ajung la primele 3 înregistrări din Google. SEO este una dintre cele mai puternice și profitabile soluții de marketing disponibile și trebuie să facă parte din strategia dvs. digitală globală.
Ossiris Marketing vă ajută la crearea unei strategii personalizate de SEO folosind instrumentele și software-ul de top din industrie pentru a alege Cuvintele Cheie care vor ajuta site-ul vostru să aibă o poziție ridicată in clasamentul Google. Vom verifica și repara fundația actuală a site-ului vostru și vă vom face în mod proactiv recomandări bazate pe tehnici etice de white-hat SEO.
Trafic Organic - Creștere
Rata de respingere - Scădere
Durata medie a vizitei - Creștere
Pagini pe sesiune - Creștere
Modul în care îi ajutatm pe clienții noștri
-
Cu o creștere a numărului de utilizatori care caută în mod activ produsul sau serviciul vostru, Optimizarea pentru Motoarele de Căutare vă ajută să aduceți trafic de calitate pe site-ul web. SEO este o soluție pe termen lung pentru a vă clasa site-ul în rezultatele căutării naturale „organice".
-
Cercetarea cuvintelor cheie
„Cercetarea cuvintelor cheie" este probabil cel mai frecvent utilizat termen folosit în SEO Market, deoarece implică identificarea și găsirea unui set bun de fraze care indică o combinație a doi factori: volumul mare de căutări de către public și concurența redusă în cadrul motoarelor de căutare, în special Google.
Cercetarea competitivă
Echipa noastră de experți efectuează o analiză detaliată a cuvintelor cheie și a site-urilor pentru cei 7-10 dintre cei mai mari concurenți offline și online.
Cercetarea publicului
Rezultatul este un set de segmente de utilizatori și caracteristici care să fie vizate cu precădere de Google.
Auditul site-ului
Descoperirea problemelor UX (design) și remedierea acestora. În mod specific, auditul vorbește despre lucrurile care împiedică conversiile din cauza incongruenței cu publicul vizat și în mod special cu erorile de codificare.
-
Echipa noastră dezvoltă o imagine completă a poziției de plecare a site-ului, iar obiectivele sunt stabilite în concordanță cu planul SEO.
Aceste obiective sunt măsurabile și legate de obiectivele specifice de afaceri ale site-ului.
În progresul continuu al rapoartelor și al monitorizării, se analizează și se raportează progresul către obiectivele planului.
Ajustările clienților la planul SEO pot fi făcute conform rezultatelor acestor rapoarte de progres.
-
Conținutul este încă rege, indiferent ce se întâmplă în optimizarea motoarelor de căutare.
Motoarele de căutare (Google, Yahoo și Bing) iubesc textul. Astfel volumul mare și conținutul de înaltă calitate legat de afacerea voastră vă va servi în câteva moduri importante.
Echipa noastră va crea doar conținutul optimizat pentru site-ul companiei voastre, relevant pentru conversia și nevoile utilizatorilor.
-
Optimizări de bază
Echipa noastră SEO încearcă mereu să facă mai ușor pentru utilizatori să interacționeze cu site-ul, astfel încât începem prin implementarea primară a optimizării în pagină. Un audit SEO tehnic vă oferă o perspectivă completă asupra a cât de bine funcționează site-ul și ce s-ar putea face pentru a îmbunătății performanțele acestuia.
Direcționarea
Echipa noastră vizează cuvintele cheie de lungă durată și cu competitivitate scăzută dar cu un volum mare de căutări, încă de la început, pentru a aduce cât mai mult trafic pentru site, direcționându-le în:
- Title Tags – Etichete de titlu
- First Paragraph – Primul paragraf
- H1 Tag – Etichete tip H1
- Image ALTs – ALTernativele imaginilor
- META Tags – META etichete
- META Description – Descriere META
- Internal Links – Link-uri interne
- External Links – Linkuri externe
Harta site-ului
Dezvoltarea unei hărți a site-ului care include o listă bine organizată de linkuri către toate paginile importante ale site-ului dvs. și include un link text către harta site-ului pe pagina dvs. de pornire este modalitatea ideală de a vă asigura că toate paginile site-ului sunt indexate de către motoarele de căutare atunci când vizitează site-ul subiectului.
Codul curat
Dezvoltarea site-ului gratuit de tehnici de codificare rău intenționată și rezolvarea altor probleme de-a lungul procesului de SEO pe care site-ul clientului se poate confrunta.
-
Analiza SEO în afara paginii este în esență procesul de a verfica backlink-uri (un hyperlink de la o pagină web externă către site-ul nostru). Vom afla de la ce fel de site-uri web și de pe ce pagini primiți backlink-uri. De asemenea, verificăm dacă un backlink are potențialul de a dăuna site-ului. Ca în final să venim cu un plan de eliminare / dezmințire a backlinklor dăunătoare
Implementarea de Backlink-uri
Folosim o abordare autentică, scalabilă și eficientă de construire a legăturilor pentru conectarea afacerii cu publicul țintă online.
Folosim diverse abordări prin experiența și expertiza noastră pentru a asigura calitatea legăturilor pe care le construim.
Verificăm popularitatea link-urilor voastre cu o varietate de instrumente online gratuite.
Ne consultăm întoteauna cu clienții noștri cu privire la modalitățile de a-și crește influența online și a o influența cu linkuri de intrare de înaltă calitate.
-
Echipa noastră pregătește prezentarea lunar rapoarte despre clasamentul site-ului, nivelurile traficului, semnalele venite din sociale media și alte valori-cheie ce pot fi comparate cu nivelurile de pre-optimizare, oferind rezultate măsurabile campaniei SEO pe care am realizat-o.
Analiza site-ului

Vedeți cât de bine este optimizată pagina voastră
Echipa noastră de profesioniști în SEO este partenerul perfect pentru un parteneriat de afaceri de succes.